Szolgáltatások

SalesAutopilot

SalesAutopilot

Marketing automatizáció
Egyedi, automata dokumentumok
Affiliate rendszer, partnerprogram
Remarketing levelek
Feladatok követése, kiosztása
Önműködő műveletek használata

Z

Mini CRM

Mini CRM

Minden információ egy rendszerben az összes ügyfélről és tennivalóról. Átlátható feladatok, hatékony külső és belső kommunikáció.

d

VA szolgáltatások

Virtuális asszisztens szolgáltatások

Online marketing asszisztencia, folyamatfejlesztés, menedzseri asszisztencia

w

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Hatékony ügyfélkezelés
Automatizált levelek

SalesAutopilot

Marketing automatizáció
Egyedi, automata dokumentumok
Affiliate rendszer, partnerprogram
Remarketing levelek
Feladatok követése, kiosztása
Önműködő műveletek használata

Mini CRM

Minden információ egy rendszerben az összes ügyfélről és tennivalóról. Átlátható feladatok, hatékony külső és belső kommunikáció.

Virtuális asszisztens szolgáltatások

Online marketing asszisztencia, folyamatfejlesztés, menedzseri asszisztencia

Ügyfélszolgálat

Hatékony ügyfélkezelés
Automatizált levelek

3

SalesAutopilot

Marketing automatizáció, egyedi, automata dokumentumok, affiliate rendszer, partnerprogram, remarketing levelek, feladatok követése, kiosztása, önműködő műveletek használata

MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ az első és egyetlen hazai, teljes körű marketing, és KKV biznisz automatizálási szoftverrel, ami kimondottan hatékony, ámde mégsem bonyolult rendszer...

A SalesAutopilot (SAPI) egy zseniális szoftver, amelynek használatával könnyedén bevezetlek az automatizáció világába. Nem tartozik az olcsó kategóriába, viszont előnye, hogy igen intelligens és sokoldalú, ezzel az egy szoftverrel minden automatizálható a vállalkozásodban. Érdemes a jövőre is gondolni!

Amiben én tudlak segíteni a SAPI által:

  • Feliratkoztatás
  • Leadek gyűjtése
  • Hírlevél kampányok futtatása
  • GDPR szempontok figyelembevétele
  • Lista és adatbázis kezelése
  • költséghatékonyan
  • Megrendelési felületek létrehozása
  • Számlaküldés és bankkártyás fizetés
  • Remarketing levelek
FELADATOK KÖVETÉSE, KIOSZTÁSA: CRM-nek is hívhatjuk...

Hogy tudod kollégáidnak egyszerűen összeszedni és átadni a napi feladatokat, teendőket? Ebben is téged szolgál a SalesAutopilot. Áttekintjük a Te folyamataidat és ezek ismeretében állítunk föl olyan csoportokat, amellyel a kollégáknak foglalkozniuk kell. Ez a home office-ban végzett munkavégzést is egyszerűsíti és ellenőrizhetővé teszi.

REMARKETING LEVELEK: kiküldés a megfelelő embernek a megfelelő időben...

Az ügyfél kapcsolattartás terén a válasz és remarketing levelek beállításában és megfogalmazásában tudok neked segítséget adni. Sőt, azt is megmutatom, milyen módon tudod kinyerni a rendszerből a neked fontos adatokat.

AFFILATE RENDSZER, PARTNERPROGRAM KIALAKÍTÁSA: értékesítési eredmény növelése és automatikus jutalékszámítás...

A SalesAutopilot affilate rendszerrel növelheted értékesítési tevékenységed eredményét. Ha bevonsz értékesítőket, akkor a partnerprogram használatával a nekik fizetendő jutalék megállapítása teljes mértékben automatizálható.

EGYEDI AUTOMATA DOKUMENTUMOK: Ezentúl nem kell egyesével megírni sem ajánlatot, sem szerződést, sem oklevelet...

A rendszer funkcióit jól ismerem, így nem akadály az sem, hogy olyan egyedi dokumentumokat hozzunk létre automatikusan, amelyek eddig sok hasznos időt vettek el tőled, vagy a kollégáidtól. Akár vezető vagy, akár asszisztens, a céged és munkád hatékonyságát tudod növelni, ha ezek a dokumentumok automatikusan készülnek és akár automatikusan kerülnek kiküldésre is.

ÖNMŰKÖDŐ MŰVELETEK HASZNÁLATA: ettől lesz a rendszer szofisztikált és önműködő...

Ismerkedtél már a ‘SAPI’-val, találkoztál a műveletekkel? De nem tudod, hogy pontosan mi is az, vagy hogyan és mire alkalmazhatnád? Szívesen elmagyarázom, és áttekintjük, hogy a Te rendszeredben hol adhatnak pluszt az extra automatizmusok.

Mini CRM

A MiniCRM használatával könnyen menedzselheted értékesítési és szolgáltatás kivitelezési tevékenységed, pojektjeidet. Remek struktúra és átgondolt automatizáció könnyítheti meg a teljes folyamatot, a kollégák közötti és az ügyfél-kommunikációt is.

EGYÉRTELMŰ KOMMUNIKÁCIÓ: levelek, teendők és pontos belső kommunikáció megfogalmazása...

Van már fiókod, rendszered is. De pontosan hogyan fogalmazz? Amiben a leginkább tudok segíteni, az a státuszok elnevezése, a teendő- és levél sablonok megfelelő megfogalmazása, plusz egy apró trükk, hogy könnyű legyen az ellenőrzés, így az esetleges működési gyengeségek korrekciója.

HATÉKONY FELADATKIOSZTÁS: mit csinálj, hogy a teljesítés útközben, belső kommunikációs hiba miatt ne akadjon meg?...

Ha meglévő MiniCRM rendszeredben esetleg előfordul, hogy egy-egy projekt elkallódik, egy rendszer áttekintési konzultáció keretében feltérképezem, hogy hol vannak azok a pontok, ahol elveszhet az információ és javaslatokat adok, hogy a kollégák hogyan használják helyesen a rendszert. Ezzel kellemetlen ügyfél-visszajelzésektől tudlak megmenteni.

Virtuális asszisztens szolgáltatások

Online marketing asszisztencia, folyamatfejlesztés, menedzseri asszisztencia

ONLINE MARKETING ASSZISZTENCIA: sok területen, sok a tennivaló, a te idődbe már nem fér bele...

Van Facebook stratégiád, rendszeres időközönként tervezel posztolni és már a tartalmat is kigondoltad. Mégis jobb lenne más érdemi dologgal foglalkozni a posztolás, megjelenítés, kattintgatás helyett? Miért is ne bíznád rám?
blogposztok és social média tartalmak (FB, Instagram, Pinterest) feltöltése
kulcsszókutatás a SEO terveid alapján
honlap forgalom kimutatások készítése
marketing kampány teendők koordinálása
marketing automatizációs részfeladatok elvégzése
kisebb automatizált rendszerek tesztelése

FOLYAMATFEJLESZTÉS: Időrabló, hogy ugyanazt a részmunkát többször is el kell végezned? Add át másnak, szervezd ki, delegáld a kollégádnak, de jól!...

Szinte minden területen előfordulnak ismétlődő feladatok, ismétlődő esetek. Ezeket pedig fárasztó mindannyiszor elmagyarázni, elmesélni, a szükséges forrásokat biztosítani. Ennek elkerülésére és megelőzésére vállalom, hogy az adott problémakört megismerve készítek olyan folyamatleírásokat, amelyek segítségével talán egy idegen is képes lenne pontosan elvégezni a feladatot, de a kollégáid biztosan.

MENEDZSERI ASSZISZTENCIA: operatív teendők, szervezés, riportok, muszáj teendők...

Ha nincs időd a papírmunkára, az elintézendő kisebb feladatokra, szervezésre, de jó lenne ha meglenne, hogy nyugodtan kezdd el a napot és nyugodtan is fejezd be, fordulj hozzám! A munka jellegétől függően beszéljük meg az díjazás részleteit.

Ügyfélszolgálat

Hatékony ügyfélkezelés, Automatizált levelek

HATÉKONY ÜGYFÉLKEZELÉS: Ne kelljen háborgó ügyfelekkel bajlódnod! Inkább előzzük meg ezt a problémát!...

Egy bizonyos személyiség tipizáló rendszer szerint csí-koordinátor vagyok, vagyis békességre törekvő és annak talaján továbblépésre lendítő. Nézzük meg, mit tehetünk a Te vállalkozásodban, hogy elkerüld a nyavalygó ügyfélvélemények kialakulását és növeld a továbbajánló elégedettekét!

AUTOMATIZÁLT LEVELEK: adott séma, egyediesített, személyre szóló tartalommal...

Különböző témakörben kell a kontaktust fenntartani az ügyfeleinkkel, de észnél kell lenni, hogy mindenki a megfelelő információt és szavakat kapja. Segítek struktúrába helyezni és eszközöket találni rá, hogy hogyan menjen ez jól és gyorsan.
Ha van már egy választott rendszered az automatizált levelezéshez, én megfogalmazom a tartalmat.

Ha szeretnél kikerülni a mókuskerékből, hogy végre átlásd és megvalósítsd mindazt, ami előre viszi a vállalkozásod, akkor keress meg engem! Felszabadítom az értékes időd egy részét.

Fazekas Dóra

reszletgazda@gmail.com